Jak reklamovat


Reklamaci můžete uplatnit dvěma možnými způsoby

Reklamaci můžete osobně předat na naší provozovně MIPA s.r.o., Travná 223, 198 00 Praha 9.

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

MIPA s.r.o.

Travná 223

198 00 Praha 9

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a popis závady.

Je přijaté zboží poškozené? Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

•         Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti na e-mail info@mipasro.cz a my Vám následně sdělíme jak dále postupovat.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou zboží k reklamaci Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

a) reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),

b) prostřednictvím e-mailu info@mipasro.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,

c) doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.

Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Neopravitelná závada

Pokud bude autorizovaným servisem uznána reklamace o neopravitelné závadě, požádáte písemně nebo e-mailem prodejce o vrácení peněz či výměnu za nový kus.

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně na prodejně, vydáme Vám reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou, na adresu prodejny, bude Vám zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.

Nákupní košík

Košík je prázdný

Výběr modelu / dílu podle výrobce
Přihlášení zákazníka